100314

Det är inte Sälen längre, tyvärr. Det har varit en fantastisk resa och jag är verkligen tacksam över att jag fick följa med!! Och för att inte ha åkt skidor på 10 år så kände jag mig rätt nöjd över min prestation :)

I fredags var pappa och Maria här och Chrostoffers familj. Jag och Christoffer hade lagat mat och det var uppskattad, så det var roligt :) Det blev dock inte så sent eftersom vi var trötta efter resan, men det var trevligt ändå :)  Fick fina blommor och en vattenkaraff minsann!

Igår var jag hos Linda och där var det tjejkväll med spel och vin och gott att äta! Och såklart melodifestivalen! Dock blev vi alla lite besvikna på vinnaren. Jag tror inte att den låten kommer att komma så långt internationellt. MEn det återstår att se :) Vi måste i vilket fall som göra om detta snarart möjligt, för det var ytterst trevligt :)

Nu sitter jag här med färg i håret, alltid lika kul att färga håret. Kommer att bli lite mörkare än vad det var innan, ska skölja ur den om 10 minuter ungefär, så då får jag se hur det ser ut! Spännande :) Dock är det bara en toning, så skulle det bli helt katastrof så kommer det att blekna med tiden. Sen trivs jag fantastiskt bra i detta kanske det blir en permanent färg :)

Ska kolla igenom lite bilder från Sälen, ska visa er sen!

Hoppas ni haft en undebar helg än så länge!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du inte lägger ut några fula bilder på mig från Sälen bara ;)

2010-03-14 @ 22:05:14
Postat av: Neha

Vad kul att du känner så, gör mig glad=)

Hehe enkelt och bra namn=)



Hur är det med dig idag då?=)

2010-03-15 @ 00:55:48
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0