100322

Det var ett tag sedan sist, men nu är jag hemma igen. Eller igårkväll. I lördags var det 60-års kalas, trevligt :) Sen i söndags hände det inte så mycket direkt, förutom att vi gjorde en sjukt god gryta sen när vi kom hem!
Porterbiff! Måste verkligen göra det snart igen, för det var inte alls svårt att göra. Det känns alltid som att allt som är gott har en miljars ingredienser och är dyrt. Men icke :)

Tanken var att jag skulle träna idag, men det kommer ju skita sig totalt som vanligt, jag kommer inte dit! Man gör nämligen inte det utan cykel ;( Aja, när jag får en cykel igen, då ska jag träna som aldrig förr!

Nu ska jag till Lena, plugga lite.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0