100324

Jag tror, på allvar att det tråkigaste som finns att köpa, det är BH. Men den känsla man har när man har hittat en BH, som inte bara är snygg, utan sitter riktigt bra, den känslan är faktiskt riktigt skön!
Idag var jag en snabb runda på stan, fick med mig inte mindre än 3 behåar! Alla är så utslitna och fula, så det var verkligen på tiden. Två av dem kom från Triumph, har itne tidigare köpt BH där, men dessa verkar vara bra. Dock är inte allt dyrt bra.


Sitter just nu och kolla på The Hills där ett bröllop äger rum och undrar lite om jag själv någon gång kommer att stå där längts fram och känna mig så älskad och älska någon så mycket att jag kommer vilja vara med denna mannen hela livet ut.
Dock gillar ingen brudens man här, men det kan man ju hoppas att alla gör på mitt kanske framtida bröllop.

Ikväll blir det en ensam hemmakväll. Funderar dock på att ta en promenad innan maten. Har inte ens någon mat hemma, får handla imorgon för då kommer pengarna. Nudlar funkar bra när man ändå äter själv. Finns inget tråkigare än att laga mat och sen sitta och äta den helt själv.

Nej, nu blir det en promenad (kanske ska inviga mina nya skor?) och sen mat och Draknästet!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0