Bebis

Enligt ett test på facebook (som man bara gör för att det är kul) så visade sig att jag skulle få en flicka den 19 november 2011. Det är nästa år, jag känner att det är lite tidigt. Dessutom så skulle jag föda ungen på en klubb. Händer sånt verkligen?
Men hon skulle ju iof växa upp och bli en sångerska, kanske var det för att hon föddes just på en klubb?
Hon skulle sedan ha fem barn, tre flickor och tre pojkar. Ser ni logiken i det hela :P?

Jag orkar itne plugga mer, har haft en paus på en timme och nu blir det räzerfart!!!

Jag längtar så mycket till Sälen nu så jag är på god väg att börja packa redan! Man kan ju faktiskt börja så smått med t.ex. skidglasögon, varma strumpro, underställ och så. Jag ska tvätta på fredag så det lär itne bli så mycket klädpackning innan dess. Men mest av alla längtar jag till klockan 22.00 ikväll, för då är min tenta över!!!

Nu: PLUGG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0