Ensamkväll.

Just nu känner jag att min blogg är grymt enformig och utan bilder. Men jag ska ladda kameran, och så ska det bli lite mer bilder. Sen kommer designen att ändras. Kruxet är att jag inte kan det så bra själv, så jag tänkte be om lite experthjälp i form av Christoffer eller Marie. Men det blir nog Christoffer, träffar honom lite oftare :P

Jag ahr fixar lite småsaker till lägenheten, ni ska få se imorgon. Jag är själv rätt nöjd :) Jag gillar Shabby chic stilen. Lite gammaldags och romantiskt. Så länge det inte blir för mycket av en sak. Vill inte bli helt "mätt" på det heller.



Kan ju alltid visa lite fler bilder från Sälen :) Har inte lagt upp så många.



Snart går det nerför!



Klassisk skidbild!



Mästerkockarna! Det är chokladpudding för er som undrar :)



Jag blev bortskämt med pjäxhjälp



Vi åkte till Högfjället en dag. Fast vi kom aldrig så långt. Så vi stakade
oss halvvägs och åkte sedan liften tillbaka :) Men det var en väldigt
fin väg, så ingen mist tid där inte!



Fotografipaus!



Liftskoj!



Tack för en undebar resa!


Nu är det godnatt för min del :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0