Fredagsmys

Äntligen fredag! Jag har fått en hel del plugg gjort idag och så fick Lena och jag tillbaka vår uppsats med gpdkänt betyg :) Det var riktigt skönt! Jobbigt att ha sånt efter sig.

Snart ska möta upp Christoffer och så ska vi gå till maxi och handla mat och vidare hem till honom och laga och äta :) Kanske ska med honom på tentafest, men är egentligen mest sugen på att bara vara hemma själv och mysa med Milton. Får se hur det känns efter maten.
Mest för att jag sa nej till Marie och hennes vän, för då kändes det verkligen som om jag inte skulle orka annat än att ligga i soffan hela kvällen, käka popcorn och bara vara själv. Jag kan sakna att bara vara helt själv ibland när jag själv har valt det. Inte lika roligt när alla är någon annanstans och man själv är sugen men mest sitter inne och surar :P

Nej, nu får jag nog rappa på lite, hoppas ni får en underbar fredag!
PUSS&KRAM




Såhär roligt kan man ha när man pluggar med Linda! (Gammal bild!)



Älskade!



Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Tjing!

Har du några bra tips på vad man kan göra en tråkig dag? =)

Kram Savefors ♥ (http://Saavefors.blogg.se)

2010-03-20 @ 22:39:05
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0