Jag kommer över det!

Den här väntat på att polisen ska ringa är ganska jobbig, och om de inte ringer är det en del att fixa. Kan dem inte bara ringa nu?!


Eftersom jag är rätt snäll och älskar min katt något fruktansvärt mycket, köpte jag dyr mat till honom som är för innekatter. Den maten skulle bland annat förhindra uppkomsten av hårbollar och göra pälsen finare och lite sådär ni vet.
Nu har det gått ett par dagar och han la precis upp en fet kräk mitt på golvet! Borde man fotsätta med den maten då?

Lena och jag blev färdiga med vårt arbete i kriminologi idag vilket känns helt underbart! Nu kan man fokusera lite på utvecklingsspykologin istället :)


Ikväll ska jag och Christoffer på dejt. Vet dock inte vad vi ska göra ännu, men det ska bli något mysigt för det har jag bestämt :)
Ha en udnerbar dag!
PUSS&KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0