Jävla idiot/idioter!!

Min cykel har blivit stulen. Min nya fina älskade cykel!! Jag blir så arg när folk snor andras saker, eller förstör för andra. Jag kan inte leva utan min cykel! Jag har iof inte cyklat så värst mycket när det har varit snö, men nu är ju den mesta av snön borta, det är nu jag börjar cykla igen!
Jag använder den alltid när jag handlar, för jag orkar inte bära så tungt hela vägen hem. Nudå? Jag kommer få gå och handla tusen gånger istället. Sen kommer jag inte till träningen heller, tar ungefär en timme om inte mer och gå dit, därför har man en cykel!
Just nu vill jag ha ett samtal från polisen där dem säger "Vi har hittat din cykel, du kan komma och hämta den nu!".

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen till Lena och plugga.

PUSS&KRAM



R.I.P. älskling ;(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0