Skorensning

Det är ju helt galet vilka sysselsättningar man försätter sig i när man är ensam och har det lite tråkigt. Har precis rensat i min skogarderob vilket resulterade i att jag slängde ner inte mindre än tio (!!!) par skor i en sopsäck som ska skänkas och slängas! Helt utan separationsångest från mina små sötingar. Det var sådana jag inte tyckte om längre, då är det ju bättre om någon annan har mer användning av dem :)

Ska snart gå på mina skönhetsprodukter och se vad jag kan slänga där. Är på ett rikitgt jag-vill-kasta-allt-humör! Får se hur många påsar som åker ut ifrån lägenheter när jag är färdig :) Kan ju alltid gå på kläderna sen också. Men det är väl nästan en veckas arbete :P

Om vi går över till något annat har dagen varit väldigt lugn. Det har varit plugg och sen seminarium mellan 15-18. Efter det var det hem, laga lite mat (fiskgratäng, enklaste ever! Bara in i ugnen;) Har kollar på "Dating in the dark" men jag är inte såld. Jag blir så arg sen i slutet när alla blir besvikna på hur den personen de har kommit så nära ser ut. Man får ju verkligen se hur ytliga folk verklien är! Nej, jag dissar det programmet.

Nu ska jag kolla över allt smink, hårpsodukter, nagellack osv och lyssna på Timbuktu. Har fått upp ögonen för honom igen, det behövdes bara en lite paus!

Godnatt på er alla fina människor!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0