tröööött!

Gosh, låg vaken mellan 04.00 och 07.00 inatt och kunde inte somna. Jag var inte ens trött! Låg istället och kollade lite Ellen show, Amerikas funnies homevideos och sånt. Somna var det inte på tal på, dels för att jag var så pigg att en jogginrunda hade suttit och sin plats och dels för att det låg en viss person bredvid mig som snarkade och rörde sig extremt mycket :P

Jag ska nog ta och köpa en näsklamma till honom, så kan jag sätta på den på honom när han sover så vet han inget och jag kan sova :) Så jäkla bra!

Har varit plugg nu hela förmiddagen, det behövs för det är tenta ikväll!! Tänkte dock att jag ska ta en promenad innan jag sätter mig vid datorn och tentar av. har inte sovia så mycket heller så kanske borde ta en powernap en timme innan eller något.
Aja, nog om det. Nu blir det lite mer plugg och sen lunch!

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Christoffer

vem är det som ligger bredvid dig och snarkar då? det är då inte jag!

2010-03-02 @ 21:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0