11e maj 2010

Om några minuter ska jag ta på mig skor och jacka och gå bort mot skolan, möta upp Christoffer och sen vidare till Maxi för att handla lite mat. Jag ska ha med mig lite ingredienser till att baka chokladbollar nu när det är dens dag idag :)

Christoffer tycker inte om kakor och sånt (hur kan man inte tycka om chokladbolalr?!) men det gör inte så mycket för då blir det mer till mig! :)

Imorgon ska jag till stan med Marie på förmiddagen. Hon ska leta present till sin pappa och kuddar till sig själv och jag ska hitta en present till lilla Calle. Ska ju till Helsingborg imorgon på kalas. 3 i 1 ungefär. Pappa, Kristina och Calle har fyllt år nu i början av maj så de slår ihop det till ett kalas. Kanon! Så det blir en liten minivistelse där. Åker tillbaka på torsdag förmiddag.

Nu måste jag bege mig, trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0