3e maj

Varit på stan med Maire idag och fixat lite presenter :) Hittade vad jag sökte så det var ju bra. Nu är det bara Marie också som fyller år och det betyder en present till. Men det är inte förrän juni så det är ett tag till :)

Har lite smått börjat med hallen nu. Spacklat alla hål och sen sandpapprat dem så att nu är det egentligen bara till att maskera med tejp och lägga utt skyddspapper och sen måla på :) Jag får nog måla själv men det klara jag, jag är en händig kvinna, jag klarar mig själv! :)

Ikväll är det tenta och det kommer gå bra!





Jag ville tydlige itne fastna på bild idag, ni får ha överseende!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh vilken fin bild du la ut på mig :P Men ok, jag är väl inte snyggare än så! Och förresten, när man skriver här på kommentarer så syns texten LOVISALILJEWALL högst upp, det får vi fixa till!

2010-05-03 @ 19:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0