Att piffa upp hallen!

En liten ommäblering tillsammans med tapet och färg kan göra en galet stor skillnad! Jag ahr fått en cirkushall och är helnöjd! Pappa var här igår och hjälpte mig att tapetsera i hallen.

Här är bilderna på hur det såg ut i hallen. Man ser inte så värst bra, men tapeten är lite smått randig och inte så värst vacker.
När jag började kolla på tapeter ville jag inte ha något som stod ut för mycket, det skulle smälta in med resten av lägenheten. Men ju längre ja kom i mitt tapetsökande ju mer ville jag att det skulle stå ut, att man ska våga. Jag chansade och blev nöjd :)

FÖRE:








EFTER:


Inte den bästa bilden för att visa men det är samma bild som "före-bilden".
Ska upp lite krokar på väggen också så man kan hänga upp jackorna när
man kommer hem :)


Stolen är borta och ska bli datorstol istället :)


På denna bilden ser man nog den störta skillnaden. Tapeten är uppe
och här är min cirkus-hall :) Jag gillar't!


Tog mitt lilla bord som tidigare stod i köket bredvid vitrinskåpet och
satte ut det i hallen istället. Ska se om jag kan hitta en fin skål någonstans
till att ha nycklar i :) En färgklick kanske till och med ;)


Kommentarer
Postat av: Helena.

Vad fint det blev hjärtat. :) Kommer du den 29? Puss

2010-05-10 @ 20:54:49
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0