Badkatt!

Godmorgon gott folk!

Idag blir det plugg tvätt och sen skola. Jag har en miljard tvättar känns det som, så detta kommer ta ett tag :) Brukar ha 5-7 masiker, men nu har jag nog 10! Aja, så är det när man ska tävtta allt. Milton hårar ganska mycket så filten i soffan som han ligger på brukar bli vääääldigt hårig. Då får den hoppa in i tvättmaskinen :)

Igår var det tenta och sen gick jag till Christoffer. Vi färgade håret på honom!! Äntligen fick vi det gjort, han fick färgen av sin lillasyster i julklapp så nu kommer hon nog att bli glad över att han använt den. Han får ju vara extra fin till sin födelsedag imorgon :)


Min underbara lilla katt är ganska rolig om jag får säga det själv. Igår efter att jag hade duschat så letade jag efter Milton och hittar honom inte. Efter ett tag går jag in i badrummet och ser honom sitta i badkaret och bara titta upp på mig med sina små ögon! Lite konstigt eftersom katter inte brukar vilja vara nära vatten, men han sitter i det och blöter ner sig själv :) Han är rätt rolig ibland. Mamma skrattar fortfarande åt att han kan öppna dörrar själv :P







Hur söt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0