En helt vanlig onsdag

Dagen började bra med en morgonpromenad med Marie ut till Östra stranden och känna lite vattnet. Det var faktiskt inte isande kallt som man lätt skulle kunna tro. Efter promenaden ble det frukost följt av en massa plugg. Det är mycket i skolan nu och då blir det mycket plugg med det. Sen ahr jag passat på att städa idag också, och tro mig, det behövdes!

Inna städningen blev det dock en god lunch bestående av en god kycklingsallad som belv över från igår. det var gott idag också :) Man blir så lagom mätt på en sallad. Sen orkar man inte tugga det gröna hur länge som helst så man kan inte äta hur mycket som helst :)

Kom att tänka på en sak innan idag när jag städade. Att när man flyttar till en annan stad, så slutar folk att höra av sig. Man försvinner ur deras liv för att man flyttar 7-8 mil. Det var 40 minuter att köra eller en timme med tåg. Kan man inte ta den tiden för att hälsa på en vän, är det då en rikitg vän? Det är inte en som ska offra sig hela tiden. Samma sak gäller ens släkt. Det är inte alla som har varit här och hälsat på och varit lite nyfikna på hur jag har det här uppe. jag har trots allt bott här i snart 2 år!


Aja, nog om det :) Det blir ingen träning ikväll, det blir på torsdag och fredag istället. Kanon!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ta de lungt :) jag kommer så fort skolan slutat haha.

2010-05-19 @ 19:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0