Hoppsan Hejsan

Skulle bara börja med att hälsa nya läsare välkomna :)

Marie kommer snart hit så ska vi gå härifrån till stan. Ingen av oss har köpt födelsedagspresent till Christoffer så det får bli smakråd från båda håll. Hoppas att vi hittar något fint till honom båda två :)

Ska se om jag kan hitta en kloss till min hall också, är ju så sugen på att få det färdigt så snart som möjligt. Pappa och Maria ska komma upp snart och hjälpa mig. Det kommer att komma före och efter bilder, det kan jag lova :) Det kommer bli en cool retro känsla över det hela. Det är det som är meningen i alla fall :)

Nu ska jag rolla av allt Miltonhår och se ta på skor och jacka. Sommarjacka idag minsann, det är ju nästan 17 grader varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0