Ny vecka

Nya tag!

Har precis ätit en liten lunch bestående av korv stroganoff med ris. Lagade det till lunch i lördags så blev det en liten portion över :) Kanon!
I förmiddags var jag i stan med Marie. Skulle handla present och sådär. Det är så många som fyller år nu och det är inte alls bra! Men så är det i maj månad.
Till en roligare sak. Vet ni hur jag kom till och från stan? Jag cyklade. CYKLADE!! Jag har äntligen fått min älskade cykel! Jag är överlycklig över detta! Så ikväll ska jag cykla och träna för det kan jag göra igen. Igår cyklade jag från Vallås och hem. Det är så roligt att cykla när man inte har gjort det på så länge!
Nu kan jag komma överallt snabbare och roligare :)

Ska plugga nu, ha en underbar måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0